this time it hurts.

Har precis gått in på vecka 2 av Insanity.
Har gått upp i vikt men vet att det är muskler och inte fett :) Ser ju själv hur magen börjar bli plattare.
La aldrig upp mina mått första veckan och det var för att jag helt enkelt inte hittade mitt måttband.
Nu när jag lyckats få tag i ett så kommer självklart måtten här nedan:

Mina mått
Byst: 91cm
Under byst: 85cm
Midja: 76cm
Höft: 93cm
Rumpa: 98cm
Överarm: 29cm
Lår: 54cm
Byst: 91cm
Under byst: 85cm
Midja: 76cm
Höft: 93cm
Rumpa: 98cm
Överarm: 29cm
Lår: 54cm


Ångesten äter upp mig när jag ser måtten.
Får bli att träna ännu hårdare än jag tänkt. Kanske köra mer fettförbränning inklusive Insanity.
Ahwell, vi får se vart jag hamnar så småningom.
Sanningen gör ont ibland.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback