Pass 2

Skrev igår att jag skulle köra det första riktiga passet på kvällen.
Det blev inte riktigt så, somnade vid 16:30 tiden och vaknade 19:30. Whoops!
Får bli att köra det riktiga passet idag istället.
Min träningsvärk är out of control vilket är så sjukt skönt eftersom det är beviset på att man gjort rätt.
Ska förvarna grannarna att det kan låta lite olustigt från lägenheten när jag tränar idag 
iom att jag med stor sannorlikhet kommer att skrika hahaha.

Ställde mig på vågen idag också. Blev faktiskt glad, har gått ner lite till :)
63kg
Får se vart jag hamnar efter dessa 60 dagar. 
Dock säger jag inte att jag kommer klara alla dagar. Detta är svårare än vad jag trodde.
Men jag ska göra mitt absolut yttersta. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback