One of those days.

"Är en sån dag idag, när man är totalt omotiverad att göra någonting alls"

Hade jag varit mitt gamla jag hade jag fastnat i den tanken.
Men nya Bella, eller ska jag säga riktiga Bella, tog sig i kragen och la dom tankarna åt sidan.
Fick bli ett tidigt pass Insanity idag. För att få energi och fart.
Måste säga att det känns skönt att se ännu ett stort rött kryss på Insanity-kalendern.
Jag har klarat en vecka, Im damn porud of myself.

Tror mycket beror på att vi är flera stycken som gör detta tillsammans och kan stötta varandra.
Vi planerar promenader, pratar om träningsprogrammet och peppar varandra till att orka.
Nu är det dags för lite mat efter träningen och en serie.
Får se vad kvällen har att erbjuda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback