Motivation

Satt och kikade runt på Youtube efter resultat folk postat. Från dag 1 till dg 60 av Insanity.
Man blir så otroligt inspirerad av dessa människor och motiverad att också kunna lägga upp en video med sina egna resultat så småning om. 


Jag borde väl ställa mig på vågen också och se hur det faktiskt ligger till med vikten. 
Kan dock inte säga att jag är övedrivet sugen på att trycka ner mig själv i botten. 
Slutade röka för 10 dagar sen (yay mig) och vet att jag under dom korta dagarna har gått upp. 
Jag känner det och jag ser det. Tror att det här med Insanity är precis det jag behöver för att hålla lågan vid liv. 
Måste dock erkänna att det var lättare att sluta röka än vad jag trodde att det skulle bli. 
Kanske för att jag har välrdens bästa pojkvän som sporrar och peppar mig <3

Nej, nog för idag. Imorgon får jag lägga upp litte mått osv, samt vikten här på bloggen så att jag ser hur jag faktiskt förändras. God help me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback