Insanity as it's best.

Som jag skrev imorse trodde jag ALDRIG att jag skulle klara av någonting idag.
Värken var insane och jag hade nog en allmänt dålig dag.
Såg dock fram emot att ta en promenix med Jade. Började med en 50 minuters promenad.

Vandrade hem, kollade lite serier och stretchade samtidigt.
Gick tillbaka till Jade efter dryga 1½ och tog en 30 minuters promenad :)
Lycklig Jade och trött mig haha

Kom hem igen men bestämde mig snabbt för att gå på ytterligare en promenad till affären.
Tog en sväng förbi Stephie, Tobbe och Jane fikade och hade mysigt.

När jag gick hem slog det mig, om jag klarar att gå sammanlagt 1,40/h på promenad
så klarar jag banne mig att träna. 
Och myckey riktigt, jag svor och grymtade men klarade DUBBLA pass av Insanity idag.

Jag är sjukt stolt över mig själv. Är även inne på den 12:e dagen som rökfri (hurra för mig).
Nu lockar dock sängen trotts att klockan endast är 23.




Slänger in en bild på vilddjuret när jag ändå är i farten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback